Splošni pogoji Internetne trgovine Tahiri Mojca Leskovec S.P. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z www.internetnatrgovina.si in www.argan.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »Internetna trgovina«) upravlja Internetna trgovina Tahiri Mojca Leskovec S.P., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Internetna trgovina, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Internetne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Internetne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z položnico ob prevzemu,
- z nakazilom na račun upravitelja Internetne trgovine (po ponudbi / predračunu)
- s plačilom preko PayPala / MasterCard / Visa
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Vaš račun) če je uporabnik registriran.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
1. Naročilo v čakalni vrsti Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku osmih ur možnost preklicati naročilo, tako da na poslano naročilo odgovori (preklic). Registriranemu kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave ter o načinu nakazila plačila, če je izbira plačila na predračun. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 15 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@internetnatrgovina.si, ali po telefonski številki na sedež podjetja, blago pa vrniti v nadaljnjih 10 dneh.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Odveza odgovornosti
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Uradno ime: INTERNETNA TRGOVINA TAHIRI Mojca Leskovec S.P.
Sedež podjetja: GRAHOVO 22A, 1384 GRAHOVO
Odgovorna oseba v podjetju: Mojca Leskovec, direktor
Kontaktni podatki za varstvo podatkov
Mojca Leskovec S.P., Grahovo 22A, 1384 Grahovo
info@internetnatrgovina.si | 070 344 099
Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov.
Osebne podatke uporabljajo naši naslednji oddelki:
Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.
Osebne podatke hranimo do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika.
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
www.internetnatrgovina.si